luni, 8 octombrie 2007

Türkenstraße, I am back!

astazi am parasit iubitul pinkville si am revenit pentru o vreme la münchen.
abia acum realizez ce schimbare majora a fost si a provocat mutarea in noua garsoniera in viata mea. pentru prima oara ajung aici cu un sentiment de apartenenta, cu bucuria de a revedea locuri si oameni.
plina de nerabdare la 20:00 am plecat inarmata cu prosop si sticla de apa spre sala, pacat totusi ca era dupa ora romaniei inca! revedere, veselie, am stat la palavre cu jörg, care a facut si el ceva schimbari pe-acolo.
conform obiceiului, dupa sala m-am dus la standul de kebab de langa bloc, la cei doi frati turci, alt moment de revedere incredibil.
i almost felt like home! and i missed these people!
dar stiti cum e... pinkville in inima mea ramane pinkville! nimeni si nimic nu-i poate lua locul...

Niciun comentariu: