miercuri, 4 aprilie 2007

2 guinness, a coffee, a guinness... one more coffee and one more guinness

titlul e bilantul a ceea ce doi oameni au consumat timp de trei ore intr-un irish pub.
e si virtualitatea asta buna la ceva, caci asa s-a ivit ocazia acestei intalniri cu bogdan (yep, the one disarmed by sincerity :) ).
ne-am intalnit pe lumina zilei si parca nici nu mi-am dat seama cand s-a facut intuneric, nici nu am avut tendinta de a ma uita pe ceas, timpul s-a scurs ca si cum ar fi fost vorba de poate o ora.
m-am amuzat de anecdote si mici povestioare din viata fiecaruia, m-am bucurat de lipsa momentelor de genul "ioi, ce penibil!!" (haha :)) ), de franchetea cu care am reusit sa comunicam.
o seara reusita, care, daca nu se ivea gura aia de metrou, probabil nu-si gasea moartea asa repede! (cum era treaba aia cu pietrele din fata casei lui bono? :p)
nu-mi mai ramane decat sa spun ca nu cumva sa crezi, bogdan, ca scapi fara sa-mi inmanezi un exemplar de carte... si fara autograf si dedicatie nici nu ma gandesc s-o accept! hehe...
thank u for three excellent hours!

Un comentariu:

The Fly spunea...

Da da, I had a wonderful time too. Pai eu zic asa, pana pleci trebuie sa profitam. Hai maine seara la un concert Kumm :D Nush daca au Guinness dar bem tequila :D