miercuri, 7 martie 2007

puzzle of joy

in ultimile zile mi-au trecut atatea prin cap... nici nu stiu ce e mai demn de mentionat in aceste randuri, imposibil sa ma hotarasc. seems like this might become a long post! :)
always wondered why sometimes we're so damn pessimistic and the other time incredibly optimistic.
always wondered what it is what gives us joy.
the joy of living. declansata la mine in momentul de fata de un lucru, un moment, un cuvant, o intamplare pe care nici nu o pot palpa. sunt toate undeva acolo, intangibile si totusi mereu prezente.
how come joy comes so unexpectedly sometimes?
in ultimile cateva luni am simtit ca mi-am schimbat radical atitudinea fata de viata... si parca inca tot sunt pierduta in vartejul asta de evenimente neprevazute, ametita, purtata undeva necunoscut si astept cu curiozitate si nerabdare sa aflu destinatia. vartejul asta, format exact din momente, actiuni, cuvinte, intamplari, ba chiar o sumedenie de persoane si constatari mi-a readus bucuria de a trai. sentimentul ca da, i know what i want and finally i want something and not just do things because i have to.
uneori exista oameni care te molipsesc cu cheful lor de viata, cu sociabilitatea lor, cu entuziasmul si elanul cu care abordeaza ziua ce va urma. having someone like that around gives me joy and makes me hope that i can return joy, changing that other person's life just as that person did with mine.
cat de bine este sa-ti dai seama... ca de fapt u have everything u could wish for. u have wonderful people around u, caring, nice, lovely, attentive, sensitive, open, always listening and always there. yes, that's what one would specifiy in one word as: friends. and yes my friends, i really love u guys. can't even say it enough times. you are one piece of that whirl that gives me joy. thank u!
cu cat inaintez mai mult in subiect imi dau seama ca acest vartej e ca un puzzle compus din nenumarate bucatele pe care le colectam in fiecare zi, pana cand va veni momentul cand nu vor mai fi zile. unii oameni colecteaza mai multe bucatele, altii mai putine in tot acest timp. sunt ani cand numarul bucatelelor creste exponential, altii in care abia reusim sa nu ne lasam orbiti de pesimism, impotrivind cresterea.
nu mai ramane decat sa incepem sa asamblam ce am colectat! :)

Niciun comentariu: