joi, 1 martie 2007

What's with those names anyway?!

Amintindu-mi de vremuri demult apuse imi zboara prin minte un nume.

Ce-i si cu numele astea?!

Cum e posibil ca un simplu nume sa trezeasca atatea ganduri?... Nu legate de persoana, ci insusi de nume!

Oare nu este ciudat cand te izbeste constatarea "Omul asta are un nume de parca ar fi personajul unui roman!"? ...M.G. ...Ce ne facem cand persoana reala insa parca e exact opusul? Hm... nevermind that...

Uneori ma uit la fatza unei persoane si parca-mi vine sa spun "Tu ai fatza de ...Cristina | Maria | Andreea!" sau... "Parca tu nu arati deloc a Mihai | Alex | Cristi!"...

How come that names have a face... ?

Un comentariu:

Unknown spunea...

hahahaaaaaaa
uite ca mi-am adus aminte de discutia legata de... "am eu fatza de cristina? sau nu?":))si stiu k parerile erau tare impartite...
si tin minte ca... ma tot gandeam "huh? cum naiba? cum vine aia sa ai fata de "cristina" sau nu?" Dar clar...es liegt was dran:)
oricum, tu ai fatza de irinutzeee:))